Redactarea în forma sa cea mai simplă este crearea unui text unic. Textul este verificat pentru unicitate de către diverse servicii,
care, la rândul lor, lucrează pe diferiți algoritmi. Pentru ce este vorba? Totul este extrem de simplu: webmasterii au nevoie de texte unice pentru a nu fi interzise de motoarele de căutare. Un text este considerat unic dacă nu coincide cu alte texte de pe Internet, cel puțin 70%. Cu toate acestea, webmasterii sunt adesea rugați să scrie 90-95% texte unice. Un fel de redactare este rescrierea. Rescrierea este un articol unic. Vi se oferă una sau mai multe surse și scrieți conținut unic pe baza lor. Redactarea este o sarcină mai complicată: trebuie să puneți cunoștințele și experiența dvs. în text. De aceea, ei spun că nu există redactori universali. O persoană nu poate înțelege în același timp bine în lucrările de ac, mașini și colizori cu hadron. Redactarea mai mare și mai plătită este vânzarea de texte. Dacă nu ați auzit niciodată un astfel de termen ca „vânzarea textului”, atunci sunteți probabil surprins acum. Da, textele pot fi vândute. Un redactor este uneori mai bun decât un marketer profesionist - este atât de dornic de publicul său țintă. El știe să tragă șirurile necesare, solicitând unui potențial client să cumpere bunuri.
care, la rândul lor, lucrează pe diferiți algoritmi. Pentru ce este vorba? Totul este extrem de simplu: webmasterii au nevoie de texte unice pentru a nu fi interzise de motoarele de căutare. Un text este considerat unic dacă nu coincide cu alte texte de pe Internet, cel puțin 70%. Cu toate acestea, webmasterii sunt adesea rugați să scrie 90-95% texte unice. Un fel de redactare este rescrierea. Rescrierea este un articol unic. Vi se oferă una sau mai multe surse și scrieți conținut unic pe baza lor. Redactarea este o sarcină mai complicată: trebuie să puneți cunoștințele și experiența dvs. în text. De aceea, ei spun că nu există redactori universali. O persoană nu poate înțelege în același timp bine în lucrările de ac, mașini și colizori cu hadron. Redactarea mai mare și mai plătită este vânzarea de texte. Dacă nu ați auzit niciodată un astfel de termen ca „vânzarea textului”, atunci sunteți probabil surprins acum. Da, textele pot fi vândute. Un redactor este uneori mai bun decât un marketer profesionist - este atât de dornic de publicul său țintă. El știe să tragă șirurile necesare, solicitând unui potențial client să cumpere bunuri.