Toľko vecí v živote je ťažké vysvetliť. Ako dieťa som vedel, že sa stanem tanečníkom, úplne nevedomým o tom, aké nedosiahnuteľné bolo v tom čase vďaka spoločenským tabu okolo tanca.
Stretnutie s rodinou Červených, množstvo spoločných myšlienok a umeleckých ambícií, bolo skutočne magické v tom zmysle, že časy boli správne, ľudia, ktorí sa na ňom podieľali, boli tak talentovaní, ako tvrdohlaví vo svojich povinnostiach, pri realizácii svojich ambícií.
Stať sa hviezdou v známom tanečnom súbore, ktorý je známy v Egypte aj na celom svete, bolo mimo mojich snov. Užil som si každú chvíľu.
Teraz, pri spätnom pohľade, si po mnohých rokoch spomeniem na živý sen, rôzne dojmy a pocity. Tento text je inšpirovaný zadaním, ktoré som napísal pre kurz fenomenológie pri štúdiu na U.C.L.A.
Oživenie tanečných zážitkov
Umelec, aby si uvedomil svoje skúsenosti, používa farby a štetce, a tak sa obracia priamo k publiku. Farby a štetce - sprostredkovateľ jeho práce !! Keď tanečník predstavuje nacvičované a pózované pohyby, potom je mediátorom. Tanečnica sa stáva nástrojom, ktorý oživuje vnímanie choreografa. Dá sa tanečník považovať za tvorivého umelca, ak interpretuje tvorivú prácu niekoho iného? Na rozdiel od úplne improvizovaného tanca, ktorý hrá scénickú časť, sa tanečník musí prispôsobiť forme, ktorú vytvoril choreograf.
Tanečnica sa učí, objavuje, počiatočné pohyby, reaguje na to, čo vedie k okamžitým estetickým zážitkom, ktoré sa neskôr prenášajú na diváka (publikum), čím prekonáva mechanický proces pohybu. Táto reakcia sprostredkovateľa (tanečníka) znamená spojenie duše a tela.
Výrazové prostriedky zachovávajú reč tela, ktorú prvýkrát navrhol choreograf. Tanečník nepridáva svoje poradie, pohyby ani gestá, namiesto položených skúšaných pohybov. Tvorivým procesom tanečníka je SPÔSOB, prostredníctvom ktorého prezentuje túto choreografiu.
To znamená, AKO je prezentovaný !!!!
Talentovaní tanečníci
Talent je daný prírodou, umeleckým talentom človeka, ktorý je vrodený. Tanečnica, ktorá má tieto vrodené vlastnosti, vyniká spomedzi mnohých nielen svojimi zručnosťami a technikou, ale aj nepochopiteľnými kvalitami, ktoré mu boli dané.
Toto je energia, ktorá vychádza z reakcie na zmyslové skúsenosti a reakcie naň. Je to silný kontakt, ktorý sa prenáša z tanca na tanečníka.
Oživenie tanečných zážitkov
Stojím za záclonami. Čakám na svoj vystúpenie na pódiu. Cítim známe, plávajúce vo vzduchu, viskózne pachy dreva, plátna, lepidla a oleja.
Cítim teplé svetlo lámp a reflektorov na mojom krku a ramenách. Z niekoľkých metrov som počul tiché rozhovory a pohyby zmiešané so znejúcou hudbou.
východnej tanečnice cítim duchovné povznesenie, ktoré ma postupne obklopuje, a zvyšuje sa každú sekundu. Som obklopený pokojom s jemným tónom vzrušenia.
Stojím v zóne súmraku medzi skutočným svetom a svetom, do ktorého sa chystám vstúpiť. Zameriavam sa na pódium a vystúpim z tmy.
Cítim ostrenie svojich zmyslov a pulzovanie svalov. Keď sa pozerám pred seba, začnem dýchať trochu rýchlejšie. Vidím tanečníkov na pódiu, dobre ich poznám. Premieňajú sa na anonymné postavy, abstraktné formy, reagujú na zvuky, rytmy a rytmy, ktoré prichádzajú ďalej.
A teraz zaznamenávam každý ich krok ... krok ... akcia. Po niekoľkých sekundách sa do mňa zlúčí vedomie a telo, hýbem sa, urobím krok ... a ...
Prečítajte si tiež prebudenie ženskej sily
ROZHODUJEM O SKÚSENOSTI
Moje telo reprodukuje skúšané a preddefinované činnosti. Moje pocity sa stretávajú so splnenými zvukmi, rytmami a rytmami. Pohybujem sa vpred ... o krok späť ... otočím sa ... o krok ... a otočím sa.
Moje telo sa ohýba ... nekonečné ... kymáca sa .... zo strany na stranu .... časy ... dva ... pomalšie ... rýchlejšie ... rýchlejšie ... postupne ... ostro.
Moje telo sa reprodukuje, hrá a reaguje. Moje telo vníma pohyby. Moje pocity vnímajú hudbu. Moje telo reaguje na pohyby. Moje pocity reagujú na hudbu. Moje telo vykazuje vnímanie.
Moje pocity prebudia moje telo. Hrám s pohybmi. Ja som hnutie. Cítim hudbu. Žijem hudbu. Tanec končí.
SÚ VEDOMÉ
Moje telo vníma pocity. Moje telo uvažuje. Moje telo býva. Moje telo odráža život.
Môj divák videl, že som žil, že som vystavoval. Cítil som, čím som sa stal. Cítil som svojho diváka, keď uvažoval.
Bol som si toho vedomý. Vlastné telo. Jeho pohyb. Čo pre mňa tieto pohyby znamenali. K hudbe. Aká hudba pre mňa urobila. Publikum. Bol som si vedomý času ... Sekundy .. Minúty .. Nekonečno .... Vostorg .... vznešený, neuveriteľný pocit povznesenia.
Eufórie.
https://git.ffnw.de/marthasimons/have/wikis/Write-my-essay-for-money!
https://git.ffnw.de/marthasimons/have/issues/1