Vse srednje šole na Japonskem so plačane, vendar so javne cenejše od zasebnih. Diplomanji prestižnih šol tekmovanje prenesejo na univerze in se odlično odrežejo v svoji karieri. Da bi bili študentje med najboljšimi, se udeležijo tečajev in z mentorjem 7 dni v tednu brez počitnic in vikendih.
Najboljše univerze v Južni Koreji sprejemajo 70% tistih, ki študirajo 14 ur na dan. Za opravljanje sprejemnega preizkusa 70% študentov hodi k mentorjem. Vsa država z zadihanim dihom čaka na konec izpita, ki traja osem ur. Policija pobere zamudnike, letala preložijo lete, da med poslušanjem angleščine ne bi hrupeli.
Da bi bili otroci manj utrujeni, so v Južni Koreji po 22. uri prepovedali pouk v zasebnih zavodih. Javni uslužbenci izvajajo nočne napade v poslovnih centrih, vendar to ne reši težave. Trmoglavi starši učence pošljejo učiteljem domov.
Največja šola na svetu deluje po metodi Marije Montessori in se nahaja v Indiji. Šola v Lukanu ima 45.000 učencev iz družin z različnimi dohodki, religijami in narodnostmi.
V navadnih šolah v Indiji učitelji delajo polovično, tako da otroci pridejo v plačane razrede. Devet od desetih šolarjev se v Indiji šola pri učitelju, polovica zjutraj pred šolo.
Matematika je najbolj iskan predmet za poučevanje v ZDA, Veliki Britaniji, Singapurju in Rusiji. Na drugem mestu je angleški jezik, naravoslovne znanosti pa zapirajo prve tri.
V Rusiji ni dovolj šol in učiteljev. V tretji izmeni študira 8000 ruskih študentov.
Četrtina vseh študentov v Rusiji dela s posameznimi učitelji. Polovica se jih pripravlja na izpit ali izpit, druga tretjina - razčleni šolsko gradivo ali se pripravi na olimpijske igre.
En deseti ruski učitelj dela v šoli, drugi je univerzitetni učitelj, preostalih osem so študentje in poklicni mentorji. Ruski učitelji želijo, da dobijo dodatek na svoji šoli in prevzamejo dodatno obremenitev, ne zasebni učenci.
Od 15 do 20% ruskih učiteljev matematike in ruskega jezika nima ustrezne stopnje usposabljanja. V šolo pridejo učitelji dvomljivih kvalifikacij: najprej najšibkejši diplomanti gredo na pedagoške univerze, nato pa v šolo pridejo tisti, ki niso našli več denarja. Vendar pa dela le eden od šestih mladih učiteljev.
Starši šolarjev pri nas porabijo 30 milijard rubljev na leto za mentorje. S tem denarjem lahko zgradite 20 šol ali izurite 13.000 prvošolcev v Cambridgeu. V povprečju v državi ta znesek znaša le 1% družinskega proračuna.
V Rusiji, pa tudi po vsem svetu, se spletno učenje razvija. Med tistimi, ki se izobražujejo prek spleta, je 60% otrok, starejših od 14 let.
Rusi izboljšajo pogovorno angleščino s strokovnimi učitelji in domačimi govorci. Rednega učitelja izbere 80% učencev, nadaljnjih 15% pa se ukvarja z učiteljem v Skypeu.
Na internetu se lahko naučite kositi trate, igrati kitaro ali reševati enačbe. V študijskem letu 2016-2017 je tečaje obiskalo 250.000 ruskih študentov in imeli spletnega učitelja, od tega 17.000 v šoli Foxford.
Najboljše univerze v Južni Koreji sprejemajo 70% tistih, ki študirajo 14 ur na dan. Za opravljanje sprejemnega preizkusa 70% študentov hodi k mentorjem. Vsa država z zadihanim dihom čaka na konec izpita, ki traja osem ur. Policija pobere zamudnike, letala preložijo lete, da med poslušanjem angleščine ne bi hrupeli.
Da bi bili otroci manj utrujeni, so v Južni Koreji po 22. uri prepovedali pouk v zasebnih zavodih. Javni uslužbenci izvajajo nočne napade v poslovnih centrih, vendar to ne reši težave. Trmoglavi starši učence pošljejo učiteljem domov.
Največja šola na svetu deluje po metodi Marije Montessori in se nahaja v Indiji. Šola v Lukanu ima 45.000 učencev iz družin z različnimi dohodki, religijami in narodnostmi.
V navadnih šolah v Indiji učitelji delajo polovično, tako da otroci pridejo v plačane razrede. Devet od desetih šolarjev se v Indiji šola pri učitelju, polovica zjutraj pred šolo.
Matematika je najbolj iskan predmet za poučevanje v ZDA, Veliki Britaniji, Singapurju in Rusiji. Na drugem mestu je angleški jezik, naravoslovne znanosti pa zapirajo prve tri.
V Rusiji ni dovolj šol in učiteljev. V tretji izmeni študira 8000 ruskih študentov.
Četrtina vseh študentov v Rusiji dela s posameznimi učitelji. Polovica se jih pripravlja na izpit ali izpit, druga tretjina - razčleni šolsko gradivo ali se pripravi na olimpijske igre.
En deseti ruski učitelj dela v šoli, drugi je univerzitetni učitelj, preostalih osem so študentje in poklicni mentorji. Ruski učitelji želijo, da dobijo dodatek na svoji šoli in prevzamejo dodatno obremenitev, ne zasebni učenci.
Od 15 do 20% ruskih učiteljev matematike in ruskega jezika nima ustrezne stopnje usposabljanja. V šolo pridejo učitelji dvomljivih kvalifikacij: najprej najšibkejši diplomanti gredo na pedagoške univerze, nato pa v šolo pridejo tisti, ki niso našli več denarja. Vendar pa dela le eden od šestih mladih učiteljev.
Starši šolarjev pri nas porabijo 30 milijard rubljev na leto za mentorje. S tem denarjem lahko zgradite 20 šol ali izurite 13.000 prvošolcev v Cambridgeu. V povprečju v državi ta znesek znaša le 1% družinskega proračuna.
V Rusiji, pa tudi po vsem svetu, se spletno učenje razvija. Med tistimi, ki se izobražujejo prek spleta, je 60% otrok, starejših od 14 let.
Rusi izboljšajo pogovorno angleščino s strokovnimi učitelji in domačimi govorci. Rednega učitelja izbere 80% učencev, nadaljnjih 15% pa se ukvarja z učiteljem v Skypeu.
Na internetu se lahko naučite kositi trate, igrati kitaro ali reševati enačbe. V študijskem letu 2016-2017 je tečaje obiskalo 250.000 ruskih študentov in imeli spletnega učitelja, od tega 17.000 v šoli Foxford.